Mengenai Kami




Sawda Marketing Sdn. Bhd. telah ditubuhkan pada tahun 2008. Kami adalah sebuah syarikat yang dimiliki oleh 100% rakyat Malaysia. Kami telah berjaya menyediakan satu laman ecommerce melalui www.SawdaOnline.com yang memberi satu cara penempahan online yang menyenangkan pelanggan dan Sawda Online Agen buat tempahan 24 jam sehari. Dengan ini kami telah berjaya menggabungkan teknologi internet dengan urusan perniagaan harian kami tanpa sempadan (Global).

Mustafa Bin Robani (Pengarah Urusan SMSB)

Pengalaman kami dalam bidang perniagaan trading dan juga ICT membolehkan kami berjaya membina laman web "eDagang" kami iaitu SAWDAONLINE.COM . Hari ini kita tidak dapat lari dari dunia internet. Setiap hari pengguna internet akan bertambah, beribu-ribu pengguna baru internet dilahirkan setiap hari di seluruh dunia. Pada tahun 2009 pengguna internet di Malaysia akan mencecah lebih dari 15 juta orang.

SawdaOnline.com dapat memberi peluang kepada semua agen dan pelanggan menceburi perniagaan bisnes e-Dagang. Kami bersedia memberi bantuan dari segi pengajaran dan latihan cara mengguna e-Commerce yang betul melalui laman web SawdaOnline.com (Click)

Melalui SawdaOnline.com ia dapat meningkatkan perkhidmatan pelanggan yang lebih baik dimana pelanggan boleh menempah produk kami secara online . e-Dagang adalah "trend" terkini yang menjadi semakin popular di seluruh dunia. Agen SawdaOnline akan membuat penghantaran terus kepada pengguna yang membuat tempahan. Seterusnya kita dapat melibatkan diri dalam perniagaan e-Dagang (e-Commerce) dan memberi peluang kepada semua Agen SawdaOnline memperkembangkan pasaran mereka tanpa sempadan.

Pelanggan juga berpeluang menjana pendapatan lumayan dengan memperkenalkan produk Sawda kepada seberapa ramai kenalan dan mendapat ganjaran tunai secara online. (Click)

Usahawan SawdaOnline

Anda akan mendapat ganjaran jualan RM2 bagi setiap kotak Kopi Sawda dan RM3 sebagai ganjaran penghantaran sebagai Sawda Online Agen(SOA) kami. Jumlah keseluruhan ialah RM5 sekotak. Rebutlah peluang ini segera dan anda boleh memperkenalkan perniagaan e-Dagang ini kepada kenalan anda di pejabat, jiran dan peniaga, kedai, restoran dan sebagainya secara sambilan atau sepenuh masa.

Sawda Online Agen (SOA)

Agen-agen kami sentiasa bersiap sedia membuat penghantaran di seluruh Malaysia. Daftarlah sekarang untuk menjadi Sawda Online Agen (SOA) dan dapatkan ganjaran RM5 bagi setiap kotak Kopi Sawda. Pelanggan anda juga kekal selamanya bersama anda walau dimana mereka berada. Inilah keyunikan sistem ganjaran SOA eDagang kami. Kami boleh tujukkan bagaimana SOA berpeluang mendapat keuntungan sehingga RM40,000++ setahun. Sila hubungi kami untuk maklumat lanjut. Kami akan melancarkan banyak produk berasaskan habbatus sawda baru lagi ini akan menambahkan pendapatan SOA.

Top Up

Untuk memudahkan pelanggan, kami telah menyediakan Sistem Top Up yang mudah. Anda boleh memindahkan kredit kepada pelanggan baru untuk membuat pembelian secara Online tanpa berbaris di bank untuk membuat pembayaran.

Kami juga yakin dan percaya dengan penggunaan teknologi internet ia dapat meningkatkan taraf kehidupan dan menikmati keistimewaan ICT seterusnya menyahut seruan kerajaan kearah Wawasan 2020. Kami menggalakan semua pelanggan sekalian menghubungi kami sekarang untuk mengambil peluang keemasan ini demi melibatkan diri dibidang pernigaan e-Dagang SawdaOnline. Permohonan Agen Secara Online (click)

Pejabat Urusan
Sawda Marketing Sdn. Bhd. (810932-K)
No.21-1A, Jalan Bandar Rawang 1,
Bandar Baru Rawang, 48000 Rawang,
Selangor Darul Ehsan, Malaysia.
Tel:03-6092 4995 Fax: 03-6092 1817

Waktu Pejabat:

Isnin - Jumaat 9.00 pagi - 5.00 petang

Sabtu 9.00 pagi - 1.00 petang

E-mails:
Pemasaran : sawdaonline@yahoo.com


Akaun Bank:


Account Name: Sawda Marketing Sdn. Bhd.
Company Reg. No: 810932-K
Account No.: 1229-0000135-10-1

Account Name: Sawda Marketing Sdn. Bhd.
Company Reg. No: 810932-K
Account No.:
562012-003189


Mengenai Saya

Takaful Online

Jauhi Muamalah Riba' (klik logo)

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP